14.2.16

Wyjaśnienia i informacje

Przepraszam że w tym tygodniu mnie nie było, ale nie miałem czasu, postaram się by do takiej sytuacji już niedoszło. Miałem cały zajęty tydzień zaczęło się od środy, kiedy to chciałem wstawić pierwszy w tygodniu post, miałem spotkanie do bierzmowania, czwartek miałem dni otwarte w szkole i musiałem na nich być, w piątek coś mi wypadła, w sobotę do mnie kuzynostwo przyjechało na noc, a dzisiaj dopiero wróciłem od babci. Wynagrodzę to wam, właśnie mam ferie w dwóch przyszłych tygodniach. W tym czasie będą się pojawiać 3 posty tygodniowo (jak nie 4)

Serię które planuję

-moje przemyślenia na temat wybranych książek
-triczki dla książkoholików  (przed świętami jakimiś w postaci instrukcji)
-informacje na temat akcji książkowych i ewentualny mój udział w nich
-wpuisy informacyjne ( nie wliczone do liczby 2 w tygodniu)

-w przyszłości jak będzie was więcej ciekawe niespodzianki- jak się doczekacie to zobaczycie


Informacje

-jeśli śledzisz mój blog a nie jesteś obserwatorem to zostań zjedź na dół strony, po lewej masz zakładkę obserwatorzy, kliknij "zostań członkiem witryny", i będziesz dostawać powiadomienia i wpisach na pocztę gmial.

Dziękuję za uwagę i jeszcze raz przepraszam!

:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz