3.2.16

Już wkrótce walentynki więc . . . "koniec wakacji" (nie tylko dla dziewczyn)

 Tytuł: koniec wakacji

Autor: Janusz Damagalik

Wydawnictwo:  Nasza księgarnia

Liczba stron: 201

Cena okładkowa: nie znalazłem

moja ocena książki: 9,5/10












Może i nie romans, może parę dziewczyn mnie zabiję za to że tak uważam, ale cóż moim zdaniem książka miłosna, jej głównym tematem jest miłość dwójki nastolatków, ale za nim mnie dziewczyny zhejtujecie wiedzcie że wstawie przed walentynkami prawdziwy romans.

Jurek główny bohater powieści nudzi się w wakacje, już nie ma co robić każdy dzień dłuży  mu się i nie ma co robić. Pewnego dnia spotyka fajną dziewczynę....

Przez Elżbieta zaczyna się zmieniać, inaczej postrzega świat. Jest coraz pewniejszy że ta koleżanka coraz intensywniej wpływa na jego percepcje. Po prostu się zakochuję. Jednak jego szczęście zostaje przerwane przez chorobę nauczyciela i rozwód rodziców.

Książka się kończy wraz z jego wakacjami. Czytelnicy nie wiedzą czy jego matka wróciła, czy się Elżbieta nie obraziła (a miała ku temu powód) i czy odtworzył swoje stadko gołębi, jednak nie czuję niedosytu. Autor wypełnił fabułę  po brzegi, nie przedłużał zbędnie, nie wprowadzał zbędnych scen.


"Czekałem na jej następne zdanie. Co teraz powie? Tak już koniec wakacji. I co?"
 
 
Dla Jurka to były najlepsze i jednocześnie najgorsze wakacje w historii. Zrozumiał że z czarnym się nie przyjaźni, odkrył jak to jest się zakochać i poznał gorycz dorosłego życia. Podoba mi się to jak on dorósł przez tę wakacje. Jest fajnym bohaterem.

To jedyna książka której głównym wątkiem jest miłość, która mi się spodobała nie wiem dlaczego.

Polecam tą książkę każdemu nastolatkowi, zwłaszcza chłopakom, dziewczyny nie martwcie się jakieś prawdziwe romansidło też wstawie.

P.S. Zaczął się sezon walentynkowy więc następne posty będą związane z miłością i trikami dla zakochanych książkoholików.

3 komentarze:

  1. Czapla mam jedną prośbę przeczytaj egzorcyzmy I je zrecęzuj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta recenzja jest du kitu książka niema fabuły a akcja stoi w miejscu moja ocena to 1,63910040001/10,5 nie dziękuje ci czapel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jego recenzja była dobra, ale każdemu podoba się co innego. Popraw lepiej błędy za nim dodasz komentarz.

      Usuń