31.1.16

Balsam dla duszy . . . nastolatka ( i nie tylko)



 Tytuł: Balsam dla duszy nastolatka

Autor: Praca zbiorowa

Wydawnictwo : Rebis

Liczba stron: 255 -tylko ta część(książka w tym 230 stron opowieści, a pozostałe to strony a utorach, spis treści oraz informacje na temat tej serii )

 Cena okładkowa: 35,90zł - tylko ta część

Moja ocena książki: 9,5/10







"Balsamy dla duszy" nie jest typową książką, jest zbiorem powieści osób z całego świata, ja szczerze kiedyś unikałem takich książek, ale po spotkaniu literackim w mojej szkole się do nich przekonałem. Jest pełna przygód różnych osób, niektóre ckliwe, niektóre z mądrością życiową, są i takie, które zmuszają do przemyśleń.

Podejrzewam że najłatwiej was skłonie pokazując wam jeden z rozdziałów, który należy do mych ulubionych.


Jeśli macie problemy z wielkością czcionki  kliknijcie na raz lewy ctrl i scrollem machnijcie w górę, powiększy się wam ten tekst, przepraszam że jest taki nie wyraźny jednak nie mam możliwości na zrobienie tego lepiej.


Balsamy można czytać nie po kolei i tylko w interesujących nas fragmentach np. o miłości. Plus za to, że w tych książkach jest jakiś podział na tematykę tych opowieści. Podejrzewam że się spodoba każdemu, kto po nią sięgnie.

Polecam tą książkę i serię wszystkim nastolatkom.  Każdy znajdzie jakiś fragment dla siebie :)

1 komentarz:

  1. Fajna, nie za długa recenzja i dosyć przekonująca, nie ma spoilerów. Dzięki!:)

    OdpowiedzUsuń