29.8.17

Witajcie, należy się wam wyjaśnienie, nie było mnie tu od ponad roku....

Chciałbym was przeprosić że mnie tak długo nie było, uważam że narzuciłem sobie zbyt wielkie tempo, miałem zbyt wielki ambicje, się zdemotywowałem liczbą komentarzy, i obserwujących (małą), myślę, że  postawiłem sobie za wysoko poprzeczkę. Poddałem się, ale zamierzam wrócić- nie obiecuje, posty będą się pojawiały rzadko bo teraz idę do drugiej klasy Lo i czeka mnie sporo wyzwań.

Mam nadzieje że podołam

prócz tego jak wracam to ze zmianami, znalazłem przez ten rok nową pasję rysowanie narazie to są rysunki amatorskie; bardzo amatorskie; się zastanawiam nad wprowadzeniu choć części postów z tematyki rysunku.

Brakło mi Bloga, który po czasie sobie zdałem służył mi jako dziennik do zapamiętywania co lepszych książek; książki, które przeczytałem w tym roku nie zapadły mi tak w pamięć jak te które opisałem , gdy jeszcze prowadziłem bloga.

A i znoszę tematyczne miesiące, które chyba nie wypaliły :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz