29.8.17

Na pierwszy rzut nawiązanie do serii książek już opisywanych


Tytuł: Rozkaz zagłady
Autor James Dasher
Wydawnictwo: Papierowy księżyc
Liczba stron: 420
moja ocena 8,5/10
cena 39,90

Pierwszy post po powrocie  i wtopa wyłączyłem edycje i się nie zapisał :(

Nie ma zdj bo prawdopodobnie to przez to się nie zapiał :P

   Postaram napisać go w miarę podobnie do usuniętego , jednak wiem że już nie będzie taki dobry :P
A i sory że nie mam cytatów ale książkę jak piszę ten post oddałem do biblioteki :D

   Akcja toczy się w uniwersum z innych części, w tym samym świecie zniszczonym przez rozbłyski, w tym samym świecie trawionym przez pożogę tylko parę lat wcześniej.

  Fabuła znów toczy się szybko, nie odczuwa się że miną tydzień, dużo wydarzeń, akcja właściwa (nazwijmy ją) przeplata się z akcją ze snów jednego z głównych Bohaterów, będącymi wspomnieniami, koszmarami, opisują doskonale przebieg wypalenia planety, tego harmidru. Ukazuje jak ludzie dużych miast sobie radzili. Akcja główna ukazuje jak choroba się rozwijała. Można dostrzec wszystkie etapy choroby jak się zmieniał wirus przechodząc z nosiciela na nosiciela.
Tu mógłbym przytoczyć cytat, w którym została zawarta myśl : jeśli ludzie coś nazywają to znaczy że to coś nie jest dobre, sory nie jestem w stanie wam podać konretnego cytatu :P


Głównymi bohaterami jest ciekawa grupka, dwoje nastolatków wkraczających w dorosłość mierzącymi się z problemami zauroczenia; Trina i Mark, dwójka weteranów w średnim wieku Alec i Lena oraz ich przyjaciele. Mam pewną teorię, przypuszczenie odnośnie bohaterki, ale nie powiem która to i jakie mam teorie, która prawdopodobnie znajdzie zaprzeczenie bądź potwierdzenie w ostatniej książce serii (0,6 części), The Fever Code, nie znam tłumaczenia tytułu nie wiem czy już jest przetłumaczona, moje domysły zawre w innym poście, bo byłby to spoiler, a posty te nie na tym polegają ( a na zachęceniu do czytania)

to chyba tyle nie wiem o czym wspomnieć pewnie wspmniałem o czymś w usunietym poście :P Trudno

P.S.  planuje zrobić back to schoolna blogu :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz