24.7.16

Niesamowita nowość-I część Jesteś złem

Tytuł: Jesteś złem
Autor: Roberto Costanini
Wydawnictwo: Sonia draga
Cena: 42,00 zł
Moja ocena: 9,5/10
Liczba stron: 646
przedział stronowy I części: 11-153



Nowość: Polska wersja wydana w 2016 r.














Książka składa się z trzech części, każda opisuje inny odłamki kariery detektywa, policjanta, komendanta: Michela Balistryjego.

Jest on w pierwszej części młodym policjantem- komendantem, któremu w głowie sex i poker.

Używa on metod radykalnych, nie zawsze z spójnych z prawem.

Jest leniwy i pyskaty.

Jeśli mam go oceniać jest postacią, z której nie należy brać przykładu.

Sypia z młodszymi od siebie, co noc inną, Elisa miała być jego przyszłym celem, jednak, ktoś ją wcześniej morduje.

Część jest nasycona przemocą i namiętnością, główny bohater przeklina i specjalnie podburza ludzi by go zaatakowali, by ich przymknąć dla przyjemności.

Książka odzwierciedla prawdziwe życie, bohaterowie są negatywni, mimo że są niby tymi dobrymi mają mało pozytywnych cech.
Sprawa rozwiązywana jest logicznym myśleniem pozwalającym ustalić podejrzanych.

Kończę już tą część posta będą jeszcze dwa posty o tej książce, gdzie każdy będzie odzwierciadlał każdą część, 3 będzie najdłuższy.

Pomyślałem, żeby ten post podzielić na trzy części, w taki sam sposób jak jest podzielona książka, gdym zrobił jeden post o tej książce, był by za długi!  Trzymajcie się, przepraszam że w tym tygodniu jest tylko jeden post, Pa.


P.S.
Tematem sierpnia też są kryminały :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz