3.6.16

JUŻ WKRÓTCE KONTYNUACJA KLASYKU!!! Na siłę ciągnięta historia, czy coś zupełnie nowego?

Pewnie już wiecie, że ma wyjść kolejne część HP



"Harry Potter i przeklęte dziecko", wyjdzie już w tym roku, w przyszłym miesiącu (w tym miesiącu będzie przedstawienie w Londynie). Zapowiadam już sowicie W DNIU WYDANIA POLSKIEJ WERSJI POJAWI SIĘ MARATON Z HARREGO POTTERA (nie martwcie się, już robie posty na zapas na ten okres mam na razie mam napisane dwa pierwsze), nie wiem czy się zakończy recenzją i opisem ostatniej części, ale na pewno pojawią się części od 1-7 oraz dwie fanowskie dokończenia Harrego Pottera. "Harry Potter i pętakl wężoustych oraz 9 część, które jeszcze powstaje, mam nadzieję że powstanie przed polską wersją "Harry Potter i przeklęte dziecko".

Tą fanowską wersje możecie za darmo przeczytać pod adresem http://www.nowypotter.eu/news.php

Trylogia Bractwa CZRNEJ POLECAM ZWŁASZCZE ŻE PISANA PRZEZ POLSKIEGO CZARODZIEJA.

CO JA MYŚLE O CIĄGNIĘTEJ SERII, KTÓRA MIAŁA DEFINITYWNY KONIEC.

Szczerze obawiam się że to nie będzie powieść, a dramat, przed wydaniem będzie wystawiony na scenie. To już może nie być ta sama historia, ale z pewnością będzie równie wciągająca.

P.S. pewnie zauważyliście, że ostatnie posty włącznie z tym i następnym są nawiązaniem do przyszłości, ale przede wszystkim przeszłości, zamierzam też teraz porozmawiać o przyszłości bloga zamierzam go zmienić w ciągu wakacji na atrakcyjniejszy, mam nadzieję że mi pomożecie, komentują obserwując i wspierając mnie


CHAT ROOM

http://litgniazczap.wix.com/chatroom#!chat-room-3/zj4t9

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz