22.4.16

Przepraszam, 6 dzień maratonu z 2 tygodniowym opuźnieniem



 zanim zacznę pisać pragnę was przeprosić, za to że tak długo mnie nie było, nie zdawałem sobie sprawy że nauka do egzaminów może mnie pochłonąć aż tak bardzo,  tak miałem egzaminy w tym tygodniu się domyślacie jakie, nie mogłem znaleźć czasu, a jak go już znalazłem wolałem czytać a nie blogować, mam nadzieję że mi wybaczycie, wracamy do regularności



Tytuł: Oblężenie Mancidaw


Dalsze przygody Allyss, Willa i Horace'a. Część w której dojrzewa miłość, w której jest rozstrzygnięcie akcji zaczętej w poprzedniej części. Na północnych rubieżach Królestwa sytuacja staje się coraz bardziej niebezpieczna. Keren, rycerz renegat, pozbawiony skrupułów i sumienia wojownik, który porwał przyjaciółkę Willa -Alyss, przejmuje kontrolę nad Zamkiem Macindaw. Usytuowana w miejscu o wielkim znaczeniu strategicznym twierdza, jest wrotami na ziemie północy i to od jej załogi zależy w dużej mk w zamian za tytuły i ziemie... Czasu jest niewiele - wróg zbliża się w szybkim tempie. Przetrzymywana w murach Macindaw Alyss niestrudzenie zbiera informacje o planach najazdu, jednak grozi jej śmiertelne niebezpieczeństwo. Will musi zebrać ludzi, by przejąć twierdzę, nim Keren odda ją w ręce Skottów. Znakomicie obwarowany zamek stanowiłby wyzwanie nawet dla regularnej armii, a młody zwiadowca ma u swego boku jedynie garstkę przyjaciół...ierze bezpieczeństwo Araluenu. M
łody zwiadowca odkrywa, że zdradziecki Keren zawarł sojusz ze Skottami i chce oddać im zamek......

Zostają postawione nowe pytania
Czy da się odbić Mancidaw ?
Kto to Shadow?
Kim są wojownicy z północy ci ponaszej stronie i ci po stronie przeciwnej?
Dowiecie się tego jak sami przeczytacie.

Bohater Części 

Malcolm

Malcolm był cenionym uzdrowicielem rezydującym w wiosce przy zamku Mancidaw. Za swoje usługi nie brał pieniędzy. Pewnego razu do jego kliniki trafiło chore dziecko. Wydawało się, że choroba nie była niebezpieczna. Okazało się jednak, że zwykłe leki nie działają. Dziecko zmarło. Cała wioska stwierdziła jednogłośnie, że dziecko mogło przeżyć - myśleli, że chorowało na zwykłe przeziębienie. Zaczęli wybierać leczenie za pieniądze u gorszej konkurencji. Malcolm uciekł pewnego razu do Lasu Grimsdell i tam zamieszkał. Prowadził tam przytułek dla zdeformowanych i odrzuconych przez społeczeństwo ludzi. Chciał, żeby nikt mu nie przeszkadzał w swojej działalności. Ożywił starą legendę dotyczącą czarnoksiężnika z lasu. Za pomocą iluzji stworzył Nocnego wojownika. Przerażeni wieśniacy przestali chodzić do lasu. W wiosce i na zamku panował strach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz