26.1.16

Cała polska czyta zwiadowców 2



"Cała polska czyta zwiadowców" to wydarzenie mające już II edycję, chciałem o nim wspomnieć, by jeszcze bardziej za promować czytanie, zostało utworzone przez adminki z Fanpage na Facebooku- "zwiadowcy-moja miłość" serdecznie zapraszam do nich


W zeszłej edycji wzięło udział ponad 700 osób.

Na czym polega ta akcja?

Odbywa się 18,03,2016 roku tego dnia się chodzi z książką Johna Flangana "Zwiadowcy" (dowolna część) i wstawienie Zdjęć na portalu społecznościowym (najlepiej fb)  z #cała_polska_czyta_zwiadowców_2

więcej informacji zdobędziecie na fb. Odsyłam chętnych do Adminek: Alyss i Madie.

P.S. mam nadzieję Alyss i Madie nie będziecie złe, że to tu wspomniałem

A moich czytelników przepraszam za tak krótkiego postu, cóż takie też muszą być. A po za tym jeśli was zainteresuje ta akcja to będziecie woleli przeczytać o niej na Facebooku !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz